zaterdag 3 januari 2015

De uitslag

Op vrijdag 2 januari hebben we op KDC de Walnoot onze kerstWEns actie gezamenlijk afgesloten met collega's en familieleden van Leanne en Louis. Onder het genot van een hapje en een drankje, maakten we om 16:00 de totale opbrengst van de actie bekend. Na tellen, hertellen en een aantal keer controleren konden we gisteren een geweldig bedrag op de cheque schrijven. (De prachtige cheque is gratis gemaakt door medewerkers van Graficelly, nogmaals dank daarvoor!) Jullie zijn allemaal vast net zo verbaasd, blij en trots bij het zien van het volgende bedrag:



VIER DUIZEND EURO en een beetje! Het is een opbrengst die onze stoutste verwachtingen heeft overtroffen, want dit bedrag hebben we bij elkaar verzameld in slechts zeven weken! 550 euro (!) is afkomstig van donaties, de rest is allemaal besteed aan onze handgemaakte producten.


Namens team kerstWEns, nogmaals ontzettend bedankt voor jullie bijdrage aan het succes van onze actie!

Leanne sluit de actie af met de volgende woorden:

"Lieve collega's, familie, (facebook)vrienden en andere bekenden die op wat voor manier dan ook geholpen hebben:

Het zit er op. Het is definitief afgelopen. Met z'n allen hebben we 4005,71 euro opgehaald! Wat fantastisch, ik ben er zo enorm trots op!

De afgelopen weken stonden in het teken van materiaal verzamelen, producten maken, promoten van de site, woonkamers en keukens vol met producten, bestellingen organiseren, mails beantwoorden, geld tellen en wat allemaal nog meer! We hadden van tevoren niet kunnen bedenken hoe groot deze actie zou worden, maar wat werd het een succes!

Iedereen die heeft geplakt, geschaafd, verzameld, geproduceerd, gekocht, gepromoot of op wat voor manier dan ook geholpen heeft; jullie hebben geen idee wat deze actie voor mij betekend heeft. Natuurlijk hebben we een mooi bedrag opgehaald, maar voor mij is dat eigenlijk niet eens het allerbelangrijkste...

Ik vind het lastig om in woorden te beschrijven hoe dankbaar ik ben voor alle mensen die in deze, voor ons zo heftige, tijd zijn opgestaan en die hun betrokkenheid hebben getoond. Woorden zijn maar woorden en ze lijken nooit de lading volledig te dekken...

Ik hoop van harte dat jullie nooit in een situatie zoals de onze terecht komen, maar mocht dit toch het trieste geval zijn, dan hoop ik dat er voor jullie ook mensen zullen opstaan zoals jullie voor ons zijn opgestaan. Het geeft mij vooral veel steun en ik krijg er heel veel kracht door. Het voelt alsof ik er niet alleen voor sta; alsof ons "probleem" door meerdere mensen gedragen wordt. En natuurlijk; uiteindelijk moeten wij het zelf doen en na een poosje zal de aandacht minder worden, maar in deze extreem heftige periode van onderzoeken, diagnose, verwerking en verdriet waren jullie van grote waarde. Dus daarom toch maar een simpele: Bedankt, maar dan wel eentje met de hoofdletter B! "


Louis en Leanne

Ps. Wil je reageren op dit mooie nieuws? Je kunt klikken op 'Een reactie plaatsten' (via mobiel/tablet) of hieronder in het lege vak (via pc) je bericht plaatsen. Selecteer achter 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan, en typ vervolgens je bericht (zet je naam er onder, zodat we alsnog weten wie je bent!) en klik op 'Publiceren'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten